Meble dla pracowników w firmie


dariakuna90
Posty: 7
Rejestracja: 11 maja 2016, 12:21

Meble dla pracowników w firmie

Postautor: dariakuna90 » 02 cze 2016, 13:40

Dzień dobry, rozmyślam nad odmianą wystroju swojego biura. Wiadomo, że każdy chce żeby jego firma błyszczała na tle konkurencji. Zastanawiałam się razem z kolegą, z którym prowadzę firmę o tego typu zabudowach meblowych do lokalu: http://jfmfurniture.de/arbeitszimmermobel - podobają mi się tego typu meble jak na tych zdjęciach Obrazek . Są bardzo ciekawe i w pewnością ergonomiczne. Pytanie tylko czy takie meble będą dobrze prezentowały się w mniejszych biurach. Na obrazkach są bardzo duże pomieszczenia biurowe, jakimi nasza firma nie dysponuje.

podobne tematy:

lukaszgos
Posty: 18
Rejestracja: 09 maja 2016, 15:38

Stanowiska pracy dla pracowników w biurze

Postautor: lukaszgos » 02 cze 2016, 13:45

Dzień dobry. Ciekawe są te meble do biura. Na 100% będzie się na nich świetnie pracować. Na pierwszy rzut oka, że są dobrze przemyślane. Ergonomia na stanowisku pracy to podstawa. U nas szef kupić tego rodzaju meble biurowe i z dnia na dzień wydajność pracy się polepszyła. Więc jeśli posiadasz na to kasę to należy inwestować w tego rodzaju meble do biura. Nie tylko fajnie się prezentują to zwiększają jakość pracy a co się z tym wiąże wydajność pracowników w firmie. Więc więcej szmalu dla ciebie ludzie zarobią.

podobne tematy:


Wróć do „Na każdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości